Jak vypadá můj OBVYKLÝ pracovní týden

Velice často se mě klienti ptají, v jaký den (či jakou část dne) mi mají volat, domlouvat si konzultaci/schůzku (v případě schůzky Vám mohu nasdílet svůj Google kalendář), což mě inspirovalo k sepsání tohoto článku, aby každý věděl a viděl (jednak že se neflákám 🙂 a hlavně kdy jsem (většinou) k zastihnutí a kdy jsem naopak hluboce ponořen do práce samotné a jsem „nerad“ vyrušován. (:

PS: více informací o mnou preferované formě komunikace naleznete v mém dalším článku

PS2: nedávno jsem byl klientem „napomenut“, že jsem na jeho email nereagoval hned brzy ráno, přitom ve svém harmonogramu mám, že v pondělí mezi 05:30-7:30 pravidelně odbavuji emaily. Rád bych tedy dodal, že se jedná o OBVYKLÝ pracovní týden, tzn. ne vždy to tak 100% je, občas mi do toho samozřejmě něco „vleze“ a časy či činnosti se tedy mění/posouvají :)..


POST (čistě pracovní dny)

05:00 – 05:30 – budíček, protáhnutí, meditace, snídaně

05:30 – 07:30 – odbavení všech mailů (reporty, analýzy, nabídky, péče o klienty apod.)

07:30 – 10:00 – věnuji se hlavnímu úkolu dne

10:00 – 13:00 – často v terénu (jednání/schůzka) + běh/cvičení

13:00 – 14:00 – vyřizování telefonátů/mailů (komunikace)

14:00 – 19:30 – práce samotná (budování odkazů, analýzy, strategie atp.)

19:30 – 20:00 – závěrečná agenda, příprava práce na další den

20:00 – 22:00 – rodina, četba, vzdělávání se, koníčky


ČT (práce + rozvoj)

05:30 – 06:00 – budíček, protáhnutí, meditace, snídaně

06:00 – 08:30 – odbavení všech mailů (reporty, analýzy, nabídky, fakturace, péče o klienty apod.)

08:30 – 12:00 – věnuji se hlavnímu úkolu dne a týdne

12:00 – 16:30 – práce samotná (budování odkazů, analýzy, strategie atp.)

16:30 – 19:30 – rozvoj, vzdělávání se (četba, konference, videopřednášky apod.)

19:30 – 20:00 – závěrečná agenda, příprava práce na další den

20:00 – 22:00 – rodina, četba, vzdělávání se, koníčky


05:30 – 06:00 – budíček, protáhnutí, meditace, snídaně

06:00 – 08:30 – odbavení všech mailů (reporty, analýzy, nabídky, fakturace, péče o klienty apod.)

08:30 – 14:00 – práce samotná (budování odkazů, analýzy, strategie atp.)

14:00 – 15:00 – vyřizování telefonátů/mailů (komunikace)

15:00 – 18:30 – rozvoj, vzdělávání se + práce s vlastním brandem/webem (blog apod.)

18:30 – 19:30 – cvičení

19:30 – 20:00 – závěrečná agenda

20:00 – 22:00 – rodina, četba, vzdělávání se, koníčky


SO

06:00 – 06:30 – budíček, protáhnutí, meditace, snídaně

06:30 – 11:00 – odbavení všech mailů + kontrola celého týdne (resty, kontrola práce/termínů atd.)

11:00 – 12:00 – příprava na další týden (rozložení práce, stanovení priorit a cílů)

12:00 – 13:30 – práce samotná (budování odkazů, analýzy, strategie atp.)

13:30 – 20:00 – rodina/koníčky

20:00 – 22:00 – vzdělávání/relax


NE

Den pro sebe a pro rodinu, v krajním případě práce (resty) a po večerech četba a rozvoj (jsem také jen člověk :)).


Práci věnuji asi 65–70 hodin týdně, z toho velká část toho času je komunikace s klienty a neustálý pracovní rozvoj (v marketingu musí být člověk neustále v obraze, co platilo včera, již dnes platit nemusí, zaostalý marketér, co nejde s trendy, je to nejhorší, co Vás může potkat). 

 

Pokud se Vám článek líbil sdílejte

4 komentářů “Jak vypadá můj OBVYKLÝ pracovní týden”

    1. Ahoj, díky za koment. No upřímně budu to muset trošku zaktualizovat, během 2017 jsem svoje aktivity/návyky musel přeci jen mírně pozměnit a „ubrat“, nedá se to dlouhodobě udržet a nevyhořet. Ohledně jídla – snažím se jíst 3x denně podle Whole 30 + malé svačinky (ořechy atp.), takže to tam vždy nějak „narvu“. Ale zrovna ukázkové stolování se tomu říkat nedá 😀 (většinou jím u PC, nebo někde na cestě). To chci letos změnit. Kdyby jsi měl nějaké tipy, jak lépe organizovat určitě nějaké nápady ocením :). Díky, Broněk

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *