Velice často se mě klienti ptají, v jaký den (či jakou část dne) mi mají volat, domlouvat si konzultaci/schůzku (v případě schůzky Vám mohu nasdílet svůj Google kalendář), což mě inspirovalo k sepsání tohoto článku, aby každý věděl a viděl (jednak že se neflákám 🙂 a hlavně kdy jsem (většinou) k zastihnutí a kdy jsem naopak hluboce ponořen do práce samotné a jsem „nerad“ vyrušován. (:
PS: více informací o mnou preferované formě komunikace naleznete v mém dalším článku
PS2: nedávno jsem byl klientem „napomenut“, že jsem na jeho email nereagoval hned brzy ráno, přitom ve svém harmonogramu mám, že v pondělí mezi 05:30-7:30 pravidelně odbavuji emaily. Rád bych tedy dodal, že se jedná o OBVYKLÝ pracovní týden, tzn. ne vždy to tak 100% je, občas mi do toho samozřejmě něco „vleze“ a časy či činnosti se tedy mění/posouvají :)..
Obsah článku
PO–ST (čistě pracovní dny)
05:00 – 05:30 – budíček, protáhnutí, meditace, snídaně
05:30 – 07:30 – odbavení všech mailů (reporty, analýzy, nabídky, péče o klienty apod.)
07:30 – 10:00 – věnuji se hlavnímu úkolu dne
10:00 – 13:00 – často v terénu (jednání/schůzka) + běh/cvičení
13:00 – 14:00 – vyřizování telefonátů/mailů (komunikace)
14:00 – 19:30 – práce samotná (budování odkazů, analýzy, strategie atp.)
19:30 – 20:00 – závěrečná agenda, příprava práce na další den
20:00 – 22:00 – rodina, četba, vzdělávání se, koníčky
ČT (práce + rozvoj)
05:30 – 06:00 – budíček, protáhnutí, meditace, snídaně
06:00 – 08:30 – odbavení všech mailů (reporty, analýzy, nabídky, fakturace, péče o klienty apod.)
08:30 – 12:00 – věnuji se hlavnímu úkolu dne a týdne
12:00 – 16:30 – práce samotná (budování odkazů, analýzy, strategie atp.)
16:30 – 19:30 – rozvoj, vzdělávání se (četba, konference, videopřednášky apod.)
19:30 – 20:00 – závěrečná agenda, příprava práce na další den
20:00 – 22:00 – rodina, četba, vzdělávání se, koníčky
PÁ
05:30 – 06:00 – budíček, protáhnutí, meditace, snídaně
06:00 – 08:30 – odbavení všech mailů (reporty, analýzy, nabídky, fakturace, péče o klienty apod.)
08:30 – 14:00 – práce samotná (budování odkazů, analýzy, strategie atp.)
14:00 – 15:00 – vyřizování telefonátů/mailů (komunikace)
15:00 – 18:30 – rozvoj, vzdělávání se + práce s vlastním brandem/webem (blog apod.)
18:30 – 19:30 – cvičení
19:30 – 20:00 – závěrečná agenda
20:00 – 22:00 – rodina, četba, vzdělávání se, koníčky
SO
06:00 – 06:30 – budíček, protáhnutí, meditace, snídaně
06:30 – 11:00 – odbavení všech mailů + kontrola celého týdne (resty, kontrola práce/termínů atd.)
11:00 – 12:00 – příprava na další týden (rozložení práce, stanovení priorit a cílů)
12:00 – 13:30 – práce samotná (budování odkazů, analýzy, strategie atp.)
13:30 – 20:00 – rodina/koníčky
20:00 – 22:00 – vzdělávání/relax
NE
Den pro sebe a pro rodinu, v krajním případě práce (resty) a po večerech četba a rozvoj (jsem také jen člověk :)).
Práci věnuji asi 65–70 hodin týdně, z toho velká část toho času je komunikace s klienty a neustálý pracovní rozvoj (v marketingu musí být člověk neustále v obraze, co platilo včera, již dnes platit nemusí, zaostalý marketér, co nejde s trendy, je to nejhorší, co Vás může potkat).
Hodně napráskaný schedule 🙂
Linkbuilding během oběda, to je zajimavé… nebo nejíš? 🙂
Ahoj, díky za koment. No upřímně budu to muset trošku zaktualizovat, během 2017 jsem svoje aktivity/návyky musel přeci jen mírně pozměnit a „ubrat“, nedá se to dlouhodobě udržet a nevyhořet. Ohledně jídla – snažím se jíst 3x denně podle Whole 30 + malé svačinky (ořechy atp.), takže to tam vždy nějak „narvu“. Ale zrovna ukázkové stolování se tomu říkat nedá 😀 (většinou jím u PC, nebo někde na cestě). To chci letos změnit. Kdyby jsi měl nějaké tipy, jak lépe organizovat určitě nějaké nápady ocením :). Díky, Broněk