TIP #7 – Příklad jak má vypadat užitečný obsah pro uživatele

Chcete zapojit do své marketingové strategie i obsahový marketing, ale neumíte si představit jak by takový užitečný a hodnotný obsah pro uživatele mohl vypadat? + Si nejste jisti, zda to bude mít vůbec nějaký užitek?Nechte se inspirovat:

Firma DERAMAX sepsala unifikovaný článek / návod na výběr a instalaci GSM alarmu – https://www.deramax.cz/gsm-alarm-vyber-a-instalace-od-a-do-z

Článek je dokonalým příkladem toho, jak má vypadat užitečný obsah, který ocení nejen uživatelé, ale také vyhledávače (práce s klíčovými slovy, nadpisy, strukturalizací, obrázky apod.)

Schválně si do google zkuste zadat klíčová slova jako:

  • GSM alarm výběr
  • Výběr GSM alaramu
  • Instalace gsm alarmu
  • GSM alarm

Na všechny tyto dotazy + na mnohé další (které mají dohromady už poměrně velice zajímavou měsíční hledanost) vyjíždí pod-stránka https://www.deramax.cz/gsm-alarm-vyber-a-instalace-od-a-do-z jako první 🙂

Co z toho plyne?

Stačí jeden velmi povedený, z hlediska SEO dobře strukturalizovaný a obsahově zajímavý / užitečný článek, který řeší otázky a problémy spousty uživatelé a vyhledávače Vás budu milovat. 

Není to tak těžké že? 🙂

Pokud se Vám článek líbil sdílejte

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *