Chcete zapojit do své marketingové strategie i obsahový marketing, ale neumíte si představit jak by takový užitečný a hodnotný obsah pro uživatele mohl vypadat? + Si nejste jisti, zda to bude mít vůbec nějaký užitek?Nechte se inspirovat:
Firma DERAMAX sepsala unifikovaný článek / návod na výběr a instalaci GSM alarmu – https://www.deramax.cz/gsm-alarm-vyber-a-instalace-od-a-do-z
Článek je dokonalým příkladem toho, jak má vypadat užitečný obsah, který ocení nejen uživatelé, ale také vyhledávače (práce s klíčovými slovy, nadpisy, strukturalizací, obrázky apod.)
Schválně si do google zkuste zadat klíčová slova jako:
- GSM alarm výběr
- Výběr GSM alaramu
- Instalace gsm alarmu
- GSM alarm
Na všechny tyto dotazy + na mnohé další (které mají dohromady už poměrně velice zajímavou měsíční hledanost) vyjíždí pod-stránka https://www.deramax.cz/gsm-alarm-vyber-a-instalace-od-a-do-z jako první 🙂
Co z toho plyne?
Stačí jeden velmi povedený, z hlediska SEO dobře strukturalizovaný a obsahově zajímavý / užitečný článek, který řeší otázky a problémy spousty uživatelé a vyhledávače Vás budu milovat.
Není to tak těžké že? 🙂