Webová analytika
Webová analytika umožňuje sledovat chování návštěvníků na webu, měřit ho a vyhodnocovat. Digitální analytika navíc analyzuje i mobily, e-maily, IP TV atd. Pomáhá vám v rozhodování o přerozdělování investic mezi různými zdroji. Jak analytiku správně využívat a podpořit zisk?
Co si pod pojmem „webová analytika“ vůbec představit?
Webová analytika (někdy též označována jako analýza webu, analýza návštěvnosti) odhaluje, co se na webové stránce aktuálně děje, a zároveň pomáhá zjistit, které úpravy webu nebo jeho částí usnadní návštěvníkům stránek orientaci na webu, zjednoduší jim cestu k nákupu, či přinutí nakupujícího utratit více. Díky webové analytice lépe porozumíte svým návštěvníkům/zákazníkům a dokážete jim nabídnout přesně to, co potřebují.
Snižujte náklady a zvyšujte výnosy pomocí webové analytiky
Proč uživatelé nenakupují?
Více než polovina návštěvníků Vašeho webu jej opouští po zhlédnutí první stránky. A ta zbylá část návštěvníků u Vás nenakoupí, pokud je k tomu nepřesvědčíte. Díky specializovaným softwarům pro webovou analytiku (jako je například Google Analytics, Hotjar apod.) sleduji spotřebitele, kteří jsou vystaveni Vaší reklamní kampani, a zároveň uživatele na Vašem webu. Na základě toho pak upravuji Vaši reklamní kampaň a Váš web takovým způsobem, abychom Vám snižovali náklady a zvyšovali výnosy.
Co říkají klienti na mou odvedenou práci v rámci webové analytiky?
Webová analytika Vám usnadňuje a umožňuje především čtyři věci:
Cena za webovou analytiku
Cena za webovou analytiku záleží vždy na konkurenci v oboru, rozsahu práce a cílech. Vždy se snažím přizpůsobit možnostem klienta, aby byl rozpočet co nejpřijatelnější. Jak práci naceňuji se dočtete v článku ZDE.