PPC
Z PPC kampaní (Adwords / Sklik) přivedu na Vaše stránky relevantní návštěvníky, ze kterých se stanou Vaši zákazníci. Vše budu navíc důkladně analyzovat a vyhodnocovat tak, aby zisk převýšil vynaložené investice.
PPC ve zkratce
Ač je mou primární specializací SEO, tak se intenzivně věnuji též PPC reklamě. Letitou praxí jsem totiž zjistil, že SEO není soupeřem PPC (jak se často tvrdí) a že ovládat obě tyto marketingové „disciplíny“ se vyplatí. Ideální je zkrátka kombinovat oba dva kanály podle aktuální situace a potřeb webu. PPC reklamu řeším zpravidla klientům, kterým pomáhám zároveň i se SEO, ale samozřejmě se nebráním ani čistokrevným PPC zakázkám.
Pokud potřebujete být okamžitě „vidět“ ve vyhledávačích Google či Seznam a chcete na své webové stránce razantně navýšit relevantní návštěvnost, tak můžou být právě PPC systémy tím pravým reklamním kanálem pro Vás a Váš byznys.
Co vše v rámci PPC nabízím?
Získejte nové zákazníky díky tvorbě a správě PPC kampaní. Tvorba a správa PPC reklamy u mě znamená nejenom samotnou tvorbu a nastavení, ale také její neustálé testování, úpravy a vyhodnocení v propracované analytice.
Pečlivě připravená reklama v PPC systémech Google AdWords a Sklik Vám díky své flexibilitě pomůže získat za relativně nízkou cenu relevantní návštěvnost a splnit vaše cíle (ať už jde o prodejní výkon, nebo posílení značky).
Co říkají klienti na mou odvedenou práci v rámci PPC?
5 důvodů, proč byste se měli zajímat o PPC reklamy:
PPC není soupeřem SEO
PPC reklamy nejsou soupeřem SEO (jak se často mnoho lidí domnívá). Naopak, využitím obou marketingových kanálů můžete dosáhnout dokonalé „symbiózy“, díky níž snáze dosáhnete na vytyčené cíle (obě služby se zkrátka skvěle doplňují). Díky spojení SEO a PPC bude tedy Váš internetový marketing ve vyhledávačích mnohem důraznější a ve výsledku také úspěšnější.
Jak revize, tak zcela nová tvorba
Můžete si „objednat“ jak revizi stávajících kampaní, tak i tvorbu kampaní zcela nových. Pokud nevíte, jestli je pro Vás PPC reklama vhodným řešením a marketingovým kanálem, neváhejte mi napsat/zavolat, rád Vám poradím, zda se má cenu ve Vašem případě do PPC reklamy nyní vůbec pouštět.