Analýzy
Potřebujete udělat analýzu klíčových slov včetně návrhu informační architektury (struktury) stránek? Nebo chcete udělat SEO audit/UX analýzu pro polapení stávajících chyb na stránce a zlepšení výkonu? To vše a mnohem více nabízím v rámci analýz. RÁD VÁM POMŮŽU VYHODNOTIT STAV VAŠICH STRÁNEK A POROVNAT HO SE STAVEM KONKURENCE.
Analýza jako základní kámen online marketingu
Podklady a materiály získané z analýzy jsou základním kamenem, se kterým se následně pracuje ve všech odvětvích online marketingu. Ať už se jedná o SEO audit, komplexní SEO analýzu, analýzu klíčových slov nebo analýzu konkurence, zkrátka není radno důležitost analýz podceňovat.
Na druhou stranu ale nejsem zastáncem zbytečně dlouhých a opakovaných analýz (které jsou plné zbytečné „omáčky“ a obecných informací) a akorát zatěžují klientovu peněženku – vždy preferuji jasné, úderné a srozumitelné analýzy se striktními a užitečnými výstupy, které následně uvádím v praxi.
Pro koho jsou analýzy určené
Dá se říci, že pro každého majitele či provozovatele internetového obchodu/webových stránek a vlastně pro každého, kdo má nebo chce mít příjmy z internetu.
Kolik analýza stojí
Cena analýzy se vždy liší dle druhu analýzy, rozsahu a náročnosti. Jinou cenovku bude mít analýza klíčových slov pro e-shop s desítkami produktů oproti multijazyčnému e-shopu, který skýtá vyšší desítky až stovky tisíc produktů. K ceně se vždy snažím přistupovat maximálně individuálně vzhledem k možnostem a potřebám klienta. Jak práci naceňuji se dočtete v článku ZDE.