CASE STUDY – stavíte nový web/redesignujete? Nezapomínejte na přesměrování!

Ač se o tom neustále dokola mluví, tak se tak stále neděje – webmasteři zapomínají/nevědí (nevím co je horší), že pokud se staví nový web, nebo se dělá redesign (a musí se z nějakého důvodu měnit URL adresy), že musí staré URL na nové přesměrovat (nejčastěji pomocí 301).

Pokud se tak nestane, hrozí totální propad pozic/návštěvnosti z vyhledávání, a to co jste roky budovali může být mávnutím hůlky pryč!


Nevěříte? Mám tu pro Vás jeden čerstvý příklad z praxe od klienta:


Web: http://www.eshop-lilie.cz/

Info: zavedený letitý e-shop s cukrářskými potřeby (průměrný traffic z organicu kolem 21 000 unikátních návštěvníků/měsíc)

Stav: ještě pár dní zpět e-shop (kvůli novému „kabátu“ a neprovedenému přesměrování) zcela nedohledatelný, traffic z organicu = 0!


Paní se na mě obrátila s tím, že si nechali vytvořil nový e-shop a ze dne na den jim návštěvnost a objednávky z vyhledávačů padli prakticky na nulu. Nemusel jsem moc bádat, abych zjistil, že člověk (který jim nové stránky „stavěl“) zcela zapomněl na přesměrování. Rovnice je jednoduchá: měnila se URL adresa -> neprovedlo se přesměrovánístarý e-shop, který měl historii, pozice a slušný traffic zmizel v propadlišti internetových dějin a místo něho nastoupil nový e-shop s nulovou historií a „nulovým SEO“.

Takhle nějak to pak vypadá v praxi, od 22.2 se web začínal vracet „do hry“ díky tomu, že jsem zpětně přesměrování provedl.


Jak to dopadlo
Naštěstí se mi paní ozvala za včas, takže se mi podařilo ze starých stránek zpětně provést dodatečné přesměrování pomocí 301 a do 3 dnů po tomto úkonu začali pozice a traffic zase růst. 

POUČENÍ
Nikdy, nikdy, NIKDY nezapomínejte na přesměrování! V ideálním případě (pokud děláte redesign) tak zachovejte 1:1 URL + obsah a nemusíte žádné přesměrování ani řešit.

K tématu přesměrování najdete mnoho příruček a návodů, já doporučuji přečíst tyto 4 články, kde se dozvíte vše podstatné:


Pokud cítíte na Vaší straně rezervy, dejte mi vědět a rád se Vám budu věnovat. Kontaktovat mě můžete buďto vyplněním kontaktního formuláře níže, nebo na můj e-mail (bronek@bronislavmarketing.cz) + jsem k dispozici na telefonním čísle: 728 580 073. 

Nabízím své SEO služby i v dalších městech ČR, jako například v SEO v Ústí nad LabemSEO v TeplicíchSEO v OlomouciSEO v PrazeSEO v BrněSEO v OstravěSEO v Hradci KrálovéSEO v LiberciSEO ve ZnojmuSEO v Českých BudějovicíchSEO v Karlovo VarechSEO v PardubicíchSEO v KladněSEO v DěčíněSEO v MostěSEO v LitoměřicíchSEO ve ZlíněSEO v PlzniSEO v Jihlavě atp.

Ve vyhledávačích mě naleznete i na další klíčová slova, jako například: online marketing Plzeňonline marketing Olomouconline marketing Prahaonline marketing Brnoonline marketing Ostravaonline marketing Zlínonline marketing České BudějoviceSEO specialista BrnoSEO konzultant Brno, Optimalizace pro vyhledávače SEOOptimalizace SEOSEO optimalizace cenaSEO optimalizace eshopuSEO optimalizace pro vyhledávačeSEOSEO optimalizace www stránekSEO optimalizace webových stránekSEO optimalizace stránekSEO optimalizace pro vyhledávače profesionálněSEO kompletní optimalizace webuTvorba webu a seo optimalizace a mnohé další.

Pokud se Vám článek líbil sdílejte

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *