O mně
Zajišťuji komplexní online marketing se specializací na SEO (optimalizaci nejen pro vyhledávače) a UX neboli user experience (uživatelský prožitek). Jsem zastáncem profesionální a pečlivé práce s využitím kreativních metod zvyšování návštěvnosti a konverze webových stránek.
Letitá praxe
V oboru SEO a online marketingu mám přes 9 let praxe, k dnešnímu dni mám za sebou více než 850 úspěšně realizovaných projektů a to s maximální spokojeností veškeré mé klientely. Online marketing je nejen moje obživa, ale i koníček a vášeň. Proto (ač to bude znít jako klišé) do práce nedávám pouze zkušenosti a čísla, ale i srdce (jak vypadá můj obvyklý pracovní den a kolik hodin týdně pracuji se dočtete v článku na mém blogu ZDE). Klientům se věnuji vždy tak, jak bych chtěl, aby se případní dodavatelé online marketingu, věnovali mým vlastním projektům – tedy s maximální péčí a pílí.
Co říkají klienti na mou odvedenou práci?
Na co se specializuji
Vše co souvisí se SEO [optimalizací (nejen) pro vyhledávače]
návrh informační architektury (struktury)
on page SEO a off page SEO (linkbuilding atp.)
Další služby v oblasti online marketingu
Vysoce individuální přístup + ceník
Ke každému projektu přistupuji vždy vysoce individuálně, zpravidla navazuji s klienty dlouhodobou spolupráci, ale nebráním se ani jednorázovým aktivitám (např. jednorázová analýza klíčových slov, návrh struktury, UX analýza, tvorba kampaně atd.). Jsem také certifikovaných partnerem Google Partners (AdWords, Analytics, Google garáž).
Ceník mých služeb
Od individuálního přístupu se odvíjí také individuální CENÍK. Jak práci naceňuji se dočtete v článku ZDE.
Motivace
Motivaci mi dodává případný zisk a především vidina spokojeného klienta. Finance pro mě nejsou tou primární motivací, což dokazuji i svou nezištnou prací pro neziskovky (viz. reference).
6 vlastností, kterých si u mě klienti cení
Nejčastější činnosti pro klientelu
Graficky vyjádřený přehled nejčastější činností, ve kterých pomáhám klientům růst:
Jak je z grafu zřejmé drtivá většina klientů využívá služeb v oblasti SEO (zviditelnění ve vyhledávačích Google a Seznam), které úzce souvisí s UX. Těsně v závěsu jsou poté samotné analýzy stránek, PPC kampaně a marketing na sociálních sítích. Jednotlivé služby se samozřejmě dají kombinovat. Například SEO často velmi úzce souvisí nejen z UX, ale také s analýzami, obsahovým marketingem a analytikou.Pracuji pouze s tím nejlepším
Při své práci využívám celé řady placených nástrojů/programů. Nástroje jsou zaměřené na určité „segmenty práce“ tedy od nástrojů určených čistě na průzkum odkazového profilu/portfolia jako je Majestic SEO/Ahrefs, přes analytické nástroje jako Google Analytics/Hotjar až po nástroje na sledování vývoje pozic a sledování konkurence jako je Collabim, Marketing miner nebo Semor + mnoho dalších (Screaming Frog, Semrush, Moz apod.)
Stručná případová studie v bodech
- Investice do marketingu 220 000kč => ZISK 1 485 846,-
- Za 8 měsíců SEO práce, návštěvnost čistě z vyhledávání 13 500 / měsíc
- Návratnost investice = sedminásobná
- Meziroční nárůst obratu o 30%
- Meziroční snížení okamžité míry opuštění o 14%
- Meziroční zvýšení návštěvnosti z vyhledávání o 40%
Vzdělání, certifikáty, znalosti a zkušenosti
Jsem certifikovaný partner Google, Shoptet a Easytask – držitel Google certifikátů (Certifikát Google Adwords, Certifikát Google Analytics a Certifikát z programu Digitální garáž) + certifikát ověřený dodavatel od EasyTask.cz – (SEO, Online marketing, Online reklama) + jsem získal certifikaci doporučený SEO dodavatel pro e-shopový systém Shoptet.cz
Prošel jsem desítkami kurzů, které se (nejen) v ČR pořádaly (oblast marketingu)
Dlouholetá podnikatelská praxe jako freelancer, tak i z agenturního prostředí
Zkušenosti s vedením týmu spolupracovníků (projektový management)
Dlouhodobá spolupráce se špičkovými grafiky, programátory, kodéry, offline markeťáky atp.
Pravidelné návštěvy konferencí, přednášek a setkání věnujících se online marketingu
Skvělý přehled a neustále samovzdělání v oblasti online marketingu a návratnosti investic
Vlastník certifikací = Google PARTNERS (Google Adwords, Google garáž a Google Analytics)
Zkušenosti s marketingem i pro zahraniční trh (SK, DE, ENG, IT, PL)
Vybraná absolvovaná (odborná) školení
Remarketing, H1.cz
Google Analytics – pokročilé vyhodnocování, H1.cz
Internetový marketing, H1.cz
Školení SERP, Vávra
WWW / SEO, Pavel Hrdlička
SEO, Jan Linhart
Obsahová strategie a content, Dobrý web
Optimalizace pro vyhledávače, Marek Prokop
PPC / SEO, Robernemec.com
Copywriting + UX, Rendex
Google Analytics – Oxyshop.cz
Vliv sociálních sítí na SEO, H1.cz
Školení projektových manažerů, Míra Vlach
Publikace, vybrané rozhovory a webové prezentace
Rozhovor (ve společnosti TOP kapacit na online marketing) o SEO trendech danielg.cz/seo-rozhovor/
Starší rozhovor pro známý portál mladypodnikatel.cz
Rozhovor pro magazín jenfit.cz
Osobní profil navolnenoze.cz (přes 70 doporučení a 100% feedback)
Osobní profil na mezinárodním portálu freelance.eu
Osobní profil webtrh.cz (přes 190 doporučení a 100% feedback)
Osobní profil easytask.cz (přes 25 doporučení – 100% spokojenost + certifikát ověřený dodavatel pro SEO, Online marketing, Online reklama)
Osobní profil Linkedin (přes 80 potvrzených dovedností a 13 doporučení)
Má Facebook stránka + můj profil na firmy.cz a Google moje firmy (přes 25 doporučení)
SHOPTET mě doporučuje 🙂 https://partneri.shoptet.cz/profesionalove/markowicz-bronislav/
Zastoupení na renomovaném portálu, který seskupuje TOP marketéry v ČR – marketerivcesku.cz
Sepsal jsem E-BOOK na téma „Nejčastější SEO mýty“, zdarma ke stažení ho naleznete ZDE
Jsem též jednatelem (společně s kolegou Tomášem Kosourem) ve společnosti MK-VISION s.r.o. Ve firmě řešíme též marketing + vývoj a tvorbu WWW stránek.
Průběh spolupráce ve čtyřech bodech
Popíšete mi svou situaci (přání, cíle, problémy), v případě potřeby se můžeme sejít osobně.
Dostanete ode mě sadu otázek, jejichž zodpovězením se dokážu ve vašem byznysu lépe zorientovat. Na základě toho poté vypracuji nezávaznou nabídku, kde uvedu přesný rozsah prací, které by se realizovaly (včetně detailního naplánování cílů, rozpočtu atp.)
Pokud vás nabídka zaujme, doladíme případné drobnosti a mohu se dát do práce.
Nejsem žádný tajnůstkář, který by si celý postup své práce nechával pouze pro sebe. Po dokončení a v průběhu celé práce Vám dokládám jak postupy prací, tak i její výsledky v propracovaných reportech. Máte tak neustálý přehled o tom, co se na Vašich stránkách událo a děje.
O tom jak pracuji (kdy lze očekávat výsledky, podle čeho sestavuji projekty a další důležité informace) se dočtete v mém článku na blogu ZDE + v rubrice na blogu jak pracuji (v této rubrice naleznete všechna důležitá fakta týkající se vzájemné spolupráce).
Budeme si spolu rozumět?
Zaměřuji se jak na menší/střední firmy nebo živnostníky, tak na větší korporace a nadnárodní společnosti kteří/které:
Plně věří svému nabízenému produktu/své službě.
Jsou ochotni do marketingu a propagace své firmy/značky/produktu či služby investovat – tedy vědí, že zisku předchází investice času anebo peněz.
Jsou otevřeni inovativním nápadům a (v případě potřeby) případným změnám.
Jsou upřímní/otevření a jednají vždy na rovinu.
Více informací o vzájemném porozumění naleznete v článku ZDE