Videonávod #3 – Nasdílení Google Search Console

Ve třetím dílu „miniseriálu“ videonávodů Vám představím důkladný návod (krok za krokem), jak správně nasdílet Váš účet v Google Search Console (dříve Google Webmaster Tools).

Využití nasdílení Google Search Console:

  • nasdílení Vašemu obchodnímu partnerovi/partnerům
  • nasdílení marketingové agentuře/marketingovému poradci (konzultantovi), která/ý se Vám o Váš projekt stará
  • pro vlastní účely (více e-mailových adres apod.)

Na co si dát pozor:

  • Úroveň oprávnění, které uživateli přidělujete.

K čemu Search Console (ve zkratce v bodech) slouží:

  • perfektní přehled o celkovém stavu stránek (stav a vývoji indexace, přehled 404 chybových stránek, hodnocení jednotlivých KW a vstupních stránek)
  • informace o případných problémech a penalizacích
  • kontrola chyb na stránce
  • strukturovaná data
  • analýza vyhledávání
  • kontrola interní odkazů

Pokud si s něčím ohledně Search Console nevíte rady, neváhejte mě kontaktovat, rád Vám (v rámci mé služby webová analytika) pomohu.

Pokud se Vám článek líbil sdílejte

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *