Využijte mých služeb optimalizace SEO za cenu, která bude reflektovat vaše finanční možnosti, stanovené cíle i náročnost samotné práce. Jsem zkušený on-line marketér s lidskou tváří. Peníze pro mne nejsou primární motivací, takže cenu SEO optimalizace stanovuji pro každého klienta individuálně. Za pomocí těch nejmodernějších metod vám pomohu zvýšit návštěvnost a konverzi na vaší stránce, aniž bych vás „stáhl z kůže“.
Proč se snažím stanovovat pokaždé individuální cenu SEO optimalizace?
Faktem je, že v mé práci prakticky NELZE sestavit 100% univerzální ceník, podle kterého se lze ve všech případech řídit. Což je vlastně (pro Vás klienty) dobrá zpráva. Nenabízím brambory, ale sofistikovanou službu, u které si zakládám na tom, aby její obsah byl vždy přizpůsoben na míru danému zákazníkovi a jeho projektu = nabídka a samotná práce se tak už ze své podstaty (každý projekt je jiný) případ od případu trošku liší (zejména dle typu projektu a možností/potřeb klienta). To vše já u ceny optimalizace SEO zohledňuji.
Hodinová sazba – ano nebo ne?
Mnoho freelancerů a agentur prezentuje jako jediný způsob nacenění své práce hodinovou sazbu. Tento způsob nacenění zcela chápu a samozřejmě je to možnost. Otázkou je, zda je to ideální možnost i pro klienta. Mě osobně nepřijde vůči klientovi 100% ideální (a v nějakých případech i transparentní). Práce za hodinovou sazbu se dá již ze své podstaty velmi jednoduše zneužívat a sám jsem toho byl častokrát (zejména v agenturách) svědkem. Situace, kdy se do „odpracovaného času“ běžně započítávaly i obědové dýchánky, návštěvy fitness centra a jiné „prasárničky“ nebyly a nejsou nic ojedinělého. Navíc práce co někomu zabere dvě hodiny může jinému zabrat hodin šest. Z toho důvodu nastavuji každé SEO optimalizaci individuální cenu.
Nejtransparentnější a nejférovější způsob nacenění SEO optimalizace
Jaký způsob nacenění SEO optimalizace je tedy ten nejlepší a nejtransparentnější? Mě osobně (a dle praxe i klientům) se jako nejvhodnější a nejférovější jeví způsob nacenění práce za dílo/práci samotnou. Jak to u mě funguje v praxi?
Zkrátka a jednoduše dám do kupy zcela NEZÁVAZNOU nabídku/návrh na míru pro klientův projekt. V nabídce uvedu jednotlivé aktivity, které navrhuji vykonat a u nich uvedu jasně dané fixní sumy, které si za dané úkony účtuji. Pokud má klient například zájem o analýzu klíčových slov s návrhem informační struktury, tak mu spočítám finální cenu, kterou budu za danou práci vyžadovat (z letité praxe dokážu prakticky s přesností určit kolik času mi daná aktivita zabere) = klient, tak předem přesně ví kolik ho bude práce stát a může se rozhodnout, zda danou sumu do práce investuje (beze strachu z toho, na kolik hodin a financí by nakonec práce vyšla).
Samozřejmě nebráním se ani spolupráci založené na jiném způsobu nacenění (variantní nabídky, rámcovky) či klasické hodinové sazbě. Pokud si to klient přeje, nemám s tím problém.
Tři hlavní faktory, které mají vliv na cenu SEO optimalizace
- Možnosti klienta (zakládám si na lidskosti = na finanční možnosti klienta beru zřetel)
- Náročnost samotné práce (objem konkurence, výchozí stav projektu atp.)
- Požadavky/cíle klienta
S čím vším vám budu nápomocen?
Se všemi činnostmi, související se SEO optimalizací stránek. To zahrnuje:
- analýzu klíčových slov
- návrh informační architektury (struktury)
- SEO audity
- on page SEO a off page SEO (linkbuilding atp.)
- technické SEO
S dalšími výzvami v oblasti online marketingu
- obsahový (content) marketing
- PPC kampaně
- kampaně na sociálních sítích
- webová analytika
- UX a zlepšování konverzního poměru
- konzultace
Nejen cena SEO optimalizace s ohledem na vaše možnosti aneb proč byste se mnou měli spolupracovat?
- Vnímám SEO optimalizaci stránek coby komplexní činnost a zaobírám se jí v celém jejím spektru.
- Nepomohu vám pouze zvýšit návštěvnosti a zlepšit pozice ve vyhledávači, ale zajistím i nárůst konverzního poměru. Laicky řečeno, dostanu lidi na váš web i k nákupnímu košíku.
- Už více než 850 rozmanitých klientů již využilo mých služeb v oblasti SEO optimalizace stránek.
- Pokaždé pracuji naplno, nehledě na to, zda pracuji pro obrovský e-shop či začínajícího živnostníka.
- Nevyhledávám zkratky, protože žádné nejsou.
Reference
Už vás ta moje sebechvála unavuje? Chápu. Nechť tedy promluví třetí strana. Co říkají na mou práci v oblasti SEO klienti? Hlas lidu je přece hlas boží 🙂 Podívejte se na souhrn referencí.
Spolupráce ve 4 bodech
- Popíšete mi svou situaci (přání, cíle, problémy), v případě potřeby se můžeme sejít osobně.
- Dostanete ode mě sadu otázek, jejichž zodpovězením se dokážu ve vašem byznysu lépe zorientovat. Na základě toho poté vypracuji nezávaznou nabídku, kde uvedu přesný rozsah prací, které bych v oblasti SEO optimalizace stránek realizoval (včetně detailního naplánování cílů, rozpočtu atp.)
- Pokud vás nabídka zaujme, doladíme kosmetické detaily a ihned začnu pracovat na SEO optimalizaci vaší stránky.
- Pravidelně vás budu zásobovat informacemi o mnou vykonané práci a průběžnými výsledky SEO optimalizace vaší stránky – včetně přehledných reportů a podkladů k práci.
O tom jak pracuji (kdy lze očekávat výsledky, podle čeho sestavuji projekty a další důležité informace) se dočtete v mém článku na blogu ZDE + v rubrice na blogu jak pracuji (v této rubrice naleznete všechna důležitá fakta týkající se vzájemné spolupráce).
Jak mě najít? Stačí zadat magické slůvko SEO
Už si nevzpomínáte, jakou adresu má můj web a po vygooglení slova „Markovič“ jsem se ve výsledku vyhledávání neobjevil? Ani jedno pro mě není nic nového. Na tyto případy jsem jako marketingový skaut vždy připraven, takže mne snadno dohledáte nejen pod heslem SEO optimalizace stránek, ale i po zadání těchto výrazů:
Optimalizace pro vyhledávače SEO, Optimalizace SEO, SEO optimalizace cena, SEO optimalizace eshopu, SEO optimalizace pro vyhledávače, SEO, SEO optimalizace www stránek, SEO optimalizace webových stránek, SEO optimalizace stránek, SEO optimalizace pro vyhledávače profesionálně, SEO kompletní optimalizace webu, Tvorba webu a seo optimalizace
SEO v Ústí nad Labem, SEO v Teplicích, SEO v Olomouci, SEO v Praze, SEO v Brně, SEO v Ostravě, SEO v Hradci Králové, SEO v Liberci, SEO ve Znojmu, SEO v Českých Budějovicích, SEO v Karlovo Varech, SEO v Pardubicích, SEO v Kladně, SEO v Děčíně, SEO v Mostě, SEO v Litoměřicích, SEO ve Zlíně, SEO v Jihlavě atp.
Ve vyhledávačích mě naleznete i na další klíčová slova, jako například: online marketing Plzeň, online marketing Olomouc, online marketing Praha, online marketing Ostrava, online marketing Zlín, online marketing České Budějovice, SEO konzultant Brno, SEO specialista Brno a mnohé další.
SEO optimalizace stránek ve všech regionech
Jak vypadá můj běžný den? Časně z rána udělám „cenu“ SEO optimalizace klientovi z Moravy, po obědě individuálně nacením SEO optimalizace potenciálnímu zákazníkovi z Čech, před spaním vypracuji nezávaznou cenovou nabídku za SEO optimalizaci návštěvníkovi mojí stránky ze Slezska. To vše, aniž bych najel jediný kilometr. Mám zkrátka jen štěstí, že mohu pracovat odkudkoliv. Stačí mi pouze počítač a tuze chytré programy v něm. Bydlíte na druhé straně republiky? Žádný problém. To si však mnoho lidí neuvědomuje, takže je musím taktně upozornit, že nabízím své SEO služby i v jejich regionu.